ΕΚΘΕΣΕΙΣ, Ελλάδα

eCommerce Expo, 25-26 Νοεμβρίου 2017, Ζάππειο Μέγαρο

To συνέδριο της χρονιάς στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια συνεχή αύξηση της τάξης του 25% σε ετήσια βάση, φτάνοντας στα 4,5 δις € το 2016, αλλά απέχει πολύ ακόμα από τον μέσο όρο της ΕΕ καθώς, σύμφωνα με μελέτη του ΟΑΣΑ, μόλις το 2% των πωλήσεων στη χώρα μας γίνεται μέσω eCommerce, όταν στην υπόλοιπη Ευρώπη το ποσοστό αυτό φτάνει στο 17%…

Το μέλλον του κλάδου προβλέπεται λαμπρό, λοιπόν, και οι θετικές προοπτικές του –αλλά και τα εμπόδια κι οι προβληματισμοί- θα παρουσιαστούν στο διήμερο συνέδριο που συμπληρώνει τη φετινή eCommerce Εxpo, όπως μετονομάστηκε η καθιερωμένη την τελευταία δεκαετία WebWorldExpo, μετά την πρόσφατη επαναστόχευσή της. Το συνέδριο αλλάζει, ομοίως, θεματολογία και φέτος εστιάζει στην έγκυρη και πολυεπίπεδη ενημέρωση για «καυτά» θέματα τα οποία μονοπωλούν το ενδιαφέρον σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως το νέο νομικό πλαίσιο που θα ισχύσει σύντομα λόγω εφαρμογής του κανονισμού GDPR και οι τελευταίες εξελίξεις σε θέματα ψηφιακών πληρωμών, αλλά και σε παρουσιάσεις βέλτιστων πρακτικών σε τομείς όπως η παρουσία των ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς, τα ηλεκτρονικά καταστήματα χονδρικής (B2B e-commerce), η βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, τα θέματα ασφαλείας και οι νέες τεχνολογίες προβολής, τόσο στην εγχώρια, όσο και στην παγκόσμια αγορά.

Αναλυτικά, οι έξι ενότητες του φετινού Συνεδρίου, τις οποίες θα συντονίσουν  διακεκριμένοι δημοσιογράφοι και στελέχη της αγοράς, είναι οι ακόλουθες:

User Experience

  • Η θετική ή αρνητική εμπειρία του χρήστη έχει αποδειχτεί στην πράξη ότι είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ή την αποτυχία ενός e-shop, όσο καλές κι αν είναι οι τιμές και το περιεχόμενό του. Αναγνωρισμένοι επαγγελματίες και ειδικοί θα μυήσουν τους ακροατές τους στις διεθνείς τάσεις, θα αποκαλύψουν τα μυστικά της επιτυχίας, θα προτείνουν βέλτιστες λύσεις όσον αφορά στη σύγχρονη σχεδίαση των ηλεκτρονικών καταστημάτων και θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές για να ισχύει πάντα το πρώτο και ποτέ (ή όσο το δυνατόν λιγότερο) το δεύτερο…

Legal Issues

  • Το νέο νομικό πλαίσιο που θα διέπει (βάσει του κανονισμού GDPR) από την αρχή του επόμενου χρόνου όλους τους τομείς και κλάδους που χειρίζονται προσωπικά δεδομένα χρηστών / πελατών προκαλεί ήδη έντονη ανησυχία και στην αγορά των e-shop, καθώς αφενός προβλέπει σημαντικούς περιορισμούς και δεσμεύσεις, αφετέρου επιβάλλει βαριές ποινές σε όσους δεν το τηρήσουν στο ακέραιο. Έγκριτοι νομικοί, που συμμετέχουν στη διαμόρφωση αυτού του πλαισίου σε ευρωπαϊκό επίπεδο, και εκπρόσωποι των ελεγκτικών αρχών θα εξηγήσουν τα σκοτεινά σημεία, θα λύσουν απορίες και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις.

Security

  • Τα θέματα ασφαλείας προφανώς αφορούν στο σύνολο του Διαδικτύου και δεν περιορίζονται μονάχα στο χώρο των e-shop. Όμως, η εδραίωση (ή μη) κλίματος εμπιστοσύνης ανάμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα και τους καταναλωτές είναι ο κρίσιμος συντελεστής που μπορεί να απογειώσει (ή να… προσγειώσει ανωμάλως) έσοδα και κέρδη. Πανεπιστημιακοί και ειδικοί επιστήμονες θα αναλύσουν τα σημεία όπου πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή, θα επισημάνουν τις «κερκόπορτες» από τις οποίες μπορούν να περάσουν οι όποιοι κακόβουλοι και θα προτείνουν κατάλληλα μέτρα προφύλαξης για κάθε περίπτωση.

Digital Marketing

  • Το ψηφιακό marketing αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα κάθε σοβαρής προωθητικής ενέργειας, πολύ περισσότερο όταν αυτή εστιάζεται στον δυναμικό χώρο των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Συμπληρωματικό εργαλείο του παραδοσιακού / συμβατικού marketing, έχει αποτέλεσμα αν ενταχθεί σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική που περιλαμβάνει, επίσης, τη σωστά σχεδιασμένη ιστοσελίδα με πάντα επικαιροποιημένο περιεχόμενο, την ενεργό διαχείριση των κοινωνικών δικτύων, την ψηφιακή διαφήμιση σε μικρότερη ή μεγαλύτερη κλίμακα και τις κάθε λογής καμπάνιες μέσω e-mail ή άλλων μεθόδων. Για όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα, θα γίνουν ενημερώσεις από ειδικούς επιστήμονες και marketers, ενώ θα παρουσιαστούν και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες case studies.

Digital Payments

  • Οι ψηφιακές πληρωμές έχουν ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουν στη χώρα μας, όπου –σε χαρακτηριστική αντίθεση με ό,τι συμβαίνει διεθνώς- η αντικαταβολή παραμένει πάντοτε ο δημοφιλέστερος τρόπος πληρωμής για ηλεκτρονικές αγορές, είτε η παραλαβή γίνονται μέσω courier στο σπίτι είτε σε επιλεγμένο κατάστημα – πρακτική που δικαιώνει στην πράξη τα υβριδικά (phygital) μοντέλα τα οποία ακολουθούν πλέον αρκετές αλυσίδες καταστημάτων με online παρουσία, όπως και κάποια ακραιφνώς ηλεκτρονικά καταστήματα. Εκπρόσωποι χρηματοπιστωτικών φορέων και επιχειρήσεων του χώρου θα ενημερώσουν για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα και τις νέες τάσεις, μεταξύ των οποίων και οι αγορές / πληρωμές μέσω κινητών τηλεφώνων, που κερδίζουν συνεχώς έδαφος.

Extroversion

  • Τα ελληνικά e-shop πρέπει επιτέλους να καταλάβουν -κι όσο πιο σύντομα το κάνουν, τόσο το καλύτερο γι’ αυτά- πως το κοινό στο οποίο εν δυνάμει απευθύνονται δεν είναι αυτό της πόλης, του νομού ή έστω της χώρας τους (όπου κάποια θα έπρεπε να εξετάσουν επίσης τον χώρο των πωλήσεων B2B αντί μόνο B2C), αλλά ο κόσμος ολόκληρος. Η εξωστρέφεια, με δεδομένη μάλιστα τη συνεχιζόμενη κρίση στην Ελλάδα, είναι σχεδόν μονόδρομος. Θα γίνει αναφορά και θα προταθούν λύσεις σε χρονίζοντα θέματα, όπως αυτά της διεθνούς προβολής των ηλεκτρ. καταστημάτων, του εκσυγχρονισμού των απαιτούμενων logistics, αλλά και των προβλημάτων λόγω των υψηλών τιμολογίων των μεταφορικών, που ουσιαστικά λειτουργούν υπέρ των ξένων e-shop.

Η eCommerce Εxpo φιλοδοξεί να γίνει η πρώτη και μεγαλύτερη έκθεση B2B για λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, παρέχοντας στις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις πιο πρόσφατες λύσεις και υπηρεσίες οι οποίες επιτρέπουν στις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να αναπτύξουν προηγμένες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής.

Το συνεδριακό σκέλος της, από την πλευρά του, φιλοδοξεί απλά να γίνει το συνέδριο της χρονιάς στο χώρο του eCommerce, όπου ειδικοί επιστήμονες, αλλά και οι ηγέτες της αγοράς θα μοιράζονται με το απαιτητικό ακροατήριό τους εμπειρίες, στρατηγικές, βέλτιστες πρακτικές και τάσεις για τις πολλές και διαφορετικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για την παρακολούθηση του συνεδρίου πατήστε εδώ.

Πληροφορίες για την διοργάνωση μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.ecommerceexpo.gr

Για κρατήσεις χώρων & χορηγίες επικοινωνήστε στο 210 924.5577 ή info@verticom.gr

Previous ArticleNext Article