ΘΕΣΣΑΛΩΝ ΟΜΟΡΦΙΑ, Μαλλιά

H ανάπτυξη μιας επιχείρησης κομμωτηρίου μέσα από την τεχνολογία και το σύγχρονο coaching

 

Η νέα ψηφιακή τεχνολογία έχει δημιουργήσει την ανάγκη για νέες εμπειρίες στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών

Δημιουργεί μια διαφορετική πρόσβαση και πληροφόρηση σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Ξεκίνησε με τη αγορά λιανικής και συνεχίζει σε αγορές υπηρεσιών έχοντας ολοένα και μεγαλύτερη επίδραση στην αγοραστικότητα και την ασφαλή ενημέρωση. Οι καταναλωτές αρέσκονται να ενημερώνονται για αυτά που θα αγοράσουν στον δικό τους χρόνο μέσω της τεχνολογίας. Το ζητούμενο είναι στην παροχή υπηρεσιών πως θα ταυτίσεις τους πελάτες σου σε πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες και σε εμπειρίες μοναδικές μέσω της τεχνολογίας σε σχέση με τον ανταγωνισμό γιατί και αυτός έχει περάσει σε άλλη φιλοσοφία και σε άλλους κανόνες

Οι προσωποποιημένες εμπειρίες που θα τον ενημερώσουν, θα τον συμβουλέψουν και θα τον οδηγήσουν μέσα στην επιχείρηση είναι το μέλλον του ανταγωνισμού.

  • Βοηθήστε τους πελάτες σας να αγοράζουν τις υπηρεσίες σας
  • Ευθυγραμμιστείτε με τις ανάγκες τους και γίνετε πιο καινοτόμοι αλλάζοντας τις διαδικασίες παροχής και προσέγγισης
  • Δώστε μια άλλη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες σας που θα κάνει την διαφορά
  • Εξελίξετε την διαχείριση της επιχείρησης σας γιατί το πιο σημαντικό είναι να μπορείτε να έχετε πληθώρα στοιχείων και έρευνας για το κομμωτήριο σας που θα σας βοηθήσουν να αναπτυχθείτε και όχι απλά να διαθέτετε ένα πρόγραμμα συλλογής οικονομικών στοιχείων τα οποία αν δεν αναλύονται δεν σας βοηθούν σε τίποτα

Μέλημα σας πρώτα από όλα να σταθεροποιήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας, να μάθετε από οικονομικής πλευράς πολύ καλά την αξία αυτών και να βάλετε πλώρη να δημιουργήσετε ένα νέο πελατολόγιο.

Χρειάζεστε τα επόμενα χρόνια πιο πολλή βοήθεια από ένα άνθρωπο δίπλα σας για να σας βοηθήσει στοmanagement και το marketing, όπως έχετε τον λογιστή σας στα φορολογικά και τα λογιστικά. Οι μεγάλες απαιτήσεις των καταναλωτών οδηγούν στην ανάγκη της δημιουργίας ενός συστήματος ανάπτυξης για την επιχείρησης σας, που να ταιριάζει στην φιλοσοφία σας και που θα σας βοηθήσει να την τρέξετε πιο έξυπνα τα επόμενα χρόνια συνδυάζοντας οικονομικά με μάρκετινγκ και management.

Για να γίνει αυτό χρειάζεστε πληροφορίες σε όλους τους τομείς του κομμωτηρίου και θα σας δείξουν τον τρόπο για να το κάνετε. Τα μέχρι σήμερα προγράμματα δεν μπορούν να σας βοηθήσουν και να εμβαθύνουν στην διαχείριση γιατί κατασκευάστηκαν για άλλες ανάγκες, αλλά και τις πληροφορίες που σας παρέχουν είναι άνευ πρακτικής ουσίας γιατί δεν υπάρχει η τεχνογνωσία της ανάλυσης και της κατεύθυνσης που πρέπει να ακολουθήσετε. Απλά μέχρι σήμερα διαβάζετε νούμερα. Δεν υπάρχει με λίγα λόγια η εφαρμόσιμη αξιοποίηση των δεδομένων σας και η πρακτική συμβουλευτική για το πώς πρέπει να ενεργήσετε

Ατενίζοντας το μέλλον πρέπει να κάνετε 3 πράγματα τα οποία θα πρέπει να είναι σε αρμονία μεταξύ των και να παρακολουθούνται αυστηρά

  •  Διαχείριση και ανάλυση των δεδομένων της επιχείρησης σας
  •   Δημιουργία μόνιμης εκπτωτικής παροχών και ενεργειών
  • Επικοινωνία σε επίπεδο υπηρεσιών και παροχών με υπάρχοντες και νέους πελάτες με έξυπνο τρόπο

 

 

ς

 

Πηγή:  www.originalhairbusiness.com

 

Previous ArticleNext Article