ΘΕΣΣΑΛΩΝ ΝΕΑ, ΠΑΙΔΙ, Τεχνολογία

Ψηφιακό εξοπλισμό ύψους 5,5 εκατ. ευρώ αποκτούν Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια της Θεσσαλίας

Στην ψηφιακή εποχή περνούν τα σχολεία της Θεσσαλίας καθώς εγκρίθηκε από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό και τη Διαχειριστική Αρχή Περιφέρειας Θεσσαλίας η δημοπράτηση του έργου, που αφορά στην προμήθεια του ψηφιακού εξοπλισμού. Η χρηματοδότηση προέρχεται από το ΠΕΠ/ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014-2020 με συνολικό προϋπολογισμό 55.502.435,00 € (με ΦΠΑ),.

Σε δηλώσεις του ο κ. Κ. Αγοραστός σημείωσε τα εξής: «Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια αποκτούν νέο ψηφιακό εξοπλισμό ύψους 5,5 εκατ. ευρώ μέσω του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας. Ο εξοπλισμός αφορά νέους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και λοιπά ψηφιακά μέσα (διαδραστικούς πίνακες, σετ ρομποτικής) . Με τον τρόπο αυτό όλα τα σχολεία της Θεσσαλίας αποκτούν συστήματα πληροφορικής για να γίνεται καλύτερα και αποτελεσματικότερα η μαθησιακή διαδικασία. Θα καλυφθούν 936 σχολικές μονάδες σε όλη τη Θεσσαλία και έτσι το 100% των γενικών σχολείων θα διαθέτει ηλεκτρονικούς υπολογιστές και προγράμματα. Με αυτό τον τρόπο ωφελούμενοι είναι 930.000 μαθητές σε όλη τη Θεσσαλία και γίνεται ένα πρώτο βήμα να δημιουργηθεί το ψηφιακό σχολείο. Από εδώ και πέρα όμως θα πρέπει να γίνουν οι διαγωνισμοί από τις Περιφέρειες, όπως και ζητήσαμε από το αρμόδιο Υπουργείο, για να προχωρήσει γρήγορα η διαδικασία. Διαφορετικά για οποιαδήποτε καθυστέρηση παρουσιαστεί στην προμήθεια του πληροφοριακού εξοπλισμού η ευθύνη θα ανήκει στο Υπουργείο».

Παράλληλα ο Περιφερειάρχης σημείωσε ότι μέσω του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2007-2014 έχουν ήδη εξοπλιστεί από την αιρετή Περιφέρεια όλα τα Ειδικά Σχολεία της Θεσσαλίας, καθώς και τα Τμήματα Ένταξης παιδιών με αναπηρίες με συνολικό προϋπολογισμό 2.680.000 ευρώ.

Το έργο εντάχθηκε στο ΠΕΠ.Θ τον Δεκέμβριο 2017 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ). Αφορά στη στήριξη και ενίσχυση της χρήσης ψηφιακής τεχνολογίας κατά την εκπαιδευτική διαδικασία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, μέσω της αναβάθμισης του τεχνολογικού εξοπλισμού στις σχολικές μονάδες της Θεσσαλίας. Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.  Η ανάγκη της χρήσης ψηφιακής τεχνολογίας σε όλα τα στάδια της εκπαιδευτικής διαδικασίας κρίνεται επιτακτική, προκειμένου το σχολείο να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις τεχνολογικά εξελισσόμενες απαιτήσεις μόρφωσης και κατάρτισης που επιτάσσει η σύγχρονη εποχή.

Ειδικότερα το έργο αφορά στον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τον αναγκαίο τεχνολογικό εξοπλισμό ΤΠΕ για την ένταξη και την εξοικείωση όλων των μαθητών στο συνεχώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον, σύμφωνα με την καταγραφή των αναγκών που έγινε από το Υπουργείο Παιδείας, ως εξής :

ΣΤΑΘΕΡΟΣ Η/Υ (DESKTOP) : 4.085 τεμάχια

ΦΟΡΗΤΟΣ Η/Υ (LAPTOP) : 1.331 τεμάχια

ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟΣ (PROJECTOR) : 1.011 τεμάχια

ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ Α/Μ Α4 LASER : 495 τεμάχια

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ : 565 τεμάχια

ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ Α4 Α/Μ : 292 τεμάχια

ΜΕΤΑΓΩΓΕΑΣ (SWITCH) : 430 τεμάχια

ΣΕΤ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ : 238 τεμάχια

ΣΕΤ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ : 153 τεμάχια

ΣΕΤ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ EDULABS : 191 τεμάχια

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ :  414 τεμάχια

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΗΣ (HIGH-END WORKSTATION FOR SERVER FUNCTION) : 250 τεμάχια.

Ωφελούμενοι της Πράξης είναι περίπου 93.000 μαθητές των σχολικών μονάδων που εξοπλίζονται στη Θεσσαλία. Η διάρκεια υλοποίησης του έργου προβλέπεται να είναι 8 μήνες από τη σύμβαση / συμβάσεις με τον/τους Αναδόχους που θα αναδειχθούν από τον Διαγωνισμό που θα διενεργηθεί στο αμέσως προσεχές διάστημα. Η παραλαβή των ειδών θα γίνει από τις Σχολικές Μονάδες και το Υπουργείο Παιδείας.

Η διενέργεια του Διαγωνισμού που θα προκηρυχθεί από το Υπουργείο Παιδείας που είναι και ο Δικαιούχος του έργου, προεγκρίθηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Περιφέρειας Θεσσαλίας, μετά από επιβεβαίωση της πληρότητας και ορθότητας των Τευχών Δημοπράτησης.

Previous ArticleNext Article