Δεν είναι μυστικό πως τα Jumbo έχουν κατά καιρούς βγάλει τις πιο ενοχλητικές διαφημίσεις στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης. Κάποιες εκ των οποίων, μάλιστα, έπαιζαν με τόσο μεγάλη συχνότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες που, όχι μόνο σε κούραζαν, αλλά κολλούσαν σαν τσίχλα στο μυαλό σου, με αποτέλεσμα να ψιθυρίζεις τα slogan ή τα τραγούδια τους ακόμη κι όταν δουλεύεις ή περπατάς στον δρόμο και χωρίς πραγματικά να θες. Ένα έξτρα εκνευριστικό στοιχείο για τους μεγαλύτερους τουλάχιστον, είναι και το γεγονός ότι η εταιρία έχει αλλάξει πρόσωπο, όντας πλέον πολυκατάστημα και όχι αλυσίδα καταστημάτων παιχνιδιών, όπως την αγαπήσαμε. Δεν παύει όμως, να έχει ακόμα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας.
Μάλιστα, εδώ και λίγες μέρες κατάφερε να ανανεώσει το ενδιαφέρον μας και αυτό το οφείλει στη νέα διαφημιστική του καμπάνια, που σίγουρα είναι η καλύτερη που έχει στήσει εδώ και πολλά χρόνια. Πέραν της προώθησης των προϊόντων και του brand name της, η εταιρία αποφάσισε να περάσει και ένα ανθρώπινο μήνυμα μέσω αυτής. Ένα μήνυμα, που, εν έτει 2017, θα έπρεπε να είναι το λογικό, μα, για πολλούς εκεί έξω δεν είναι. Στις καινούριες διαφημίσεις, λοιπόν, βλέπουμε -μεταξύ άλλων- έναν μετανάστη και έναν Έλληνα να αγκαλιάζονται επειδή ψωνίζουν και οι δύο από το ίδιο κατάστημα, ενώ σε ένα δεύτερο, ένας πλούσιος συμφωνεί με έναν λιγότερο τυχερό συμπολίτη του, πως τα Jumbo αποτελούν μια καλή λύση για να καλύψουν τις ανάγκες τους.
Το πιο σημαντικό κλιπ, όμως, είναι αυτό που δείχνει ένα γκέι ζευγάρι να ψωνίζει δίπλα σε δύο στρέιτ, νεότερους, ερωτευμένους ανθρώπους. Μάλιστα, ο σύντομος διάλογος μεταξύ τους είναι απόλυτα φυσιολογικός, σαν να μη συμβαίνει τίποτα το περίεργο ή το διαφορετικό. Δηλαδή, όπως θα έπρεπε να λειτουργεί μια σύγχρονη, κοινωνία. Δεν είναι τυχαίο που οι υπεύθυνοι επέλεξαν τη λέξη «Δημοκρατία» για το μότο της καμπάνιας. Πρόκειται -εκτός εξαιρετικού απροόπτου- για την πρώτη ελληνική διαφήμιση με πρωταγωνιστές ένα γκέι ζευγάρι και αυτό έχει τεράστια σημασία αν σκεφτεί κανείς ότι τα τελευταία χρόνια γίνεται τεράστιος διάλογος για το σύμφωνο συμβίωσης, τους γάμους μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου, αλλά και πιο πρόσφατα, για το νομοσχέδιο σχετικά με τον προσδιορισμό της ταυτότητας του φύλου. Μπορεί να στεκόμαστε συχνά στα αρνητικά -ίσως κακόγουστα- διαφημιστικά του, όμως αυτήν τη φορά θα πρέπει να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων. Απέδειξαν ότι μπορείς να είσαι μεγάλη επιχείρηση και να πάρεις θέση για τα φλέγοντα ζητήματα της κοινωνίας.