Περισσότεροι επαγγελματίες του κλάδου έδωσαν «ψήφο» εμπιστοσύνης στις δύο εκθέσεις
Σε 20.000 ανήλθαν οι επισκέπτες του τουριστικού εκθεσιακού «διδύμου» Philoxenia-Hotelia, που κέρδισε για μία ακόμη φορά την «ψήφο» εμπιστοσύνης του κλάδου. Μάλιστα, στη φετινή διοργάνωση των δύο εκθέσεων σημειώθηκε ανατροπή του μείγματος των επισκεπτών, με τους επαγγελματίες που έδωσαν το «παρών» τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό να αυξάνονται σημαντικά. Το τουριστικό επιχειρείν εμπιστεύθηκε τις Philoxenia και Hotelia για την προβολή και τις επαφές του, ενώ και όλη η τουριστική Ελλάδα, μέσω των 13 Περιφερειών, αλλά και πολλών δήμων από όλη τη χώρα, είχε δυναμική παρουσία στην κορυφαία ελληνική τουριστική έκθεση.
Κατά τη διάρκεια του τριημέρου, από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4.000 «ραντεβού» μεταξύ των εκθετών και μεγάλων τουριστικών «παικτών» από 36 αγορές-στόχους για την Ελλάδα, τα οποία προλείαναν το έδαφος για μελλοντικές συνεργασίες. Μάλιστα, η ΔΕΘ-Helexpo διοργάνωσε σε συνεργασία με τοπικές αρχές ανά την Ελλάδα fam trips για τους hosted buyers σε ελληνικούς προορισμούς.
Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον για το Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού της Philoxenia «Ασιατικός Τουρισμός: Η Ελλάδα ως προορισμός και ως Ευρωπαϊκή πύλη», στο οποίο κορυφαίοι ξένοι και Έλληνες ομιλητές ανέπτυξαν τις προοπτικές των ασιατικών τουριστικών ροών για τη χώρα μας. Το συνέδριο παρακολούθησαν πάνω από 300 άτομα.
Την ίδια ώρα εντυπωσίασαν το κοινό οι θεματικές ενότητες της Hotelia, με τον κόσμο να συρρέει τόσο στο DPOINT SPACES, όπου παρουσιάστηκαν το SPA concept και το LOBBY concept, όσο και στο All About Café της Hotelia, όπου περί τα 3.000 άτομα παρακολούθησαν τα εξειδικευμένα σεμινάρια για τον καφέ, αλλά και στο All About Gastronomy. Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον που έδειξαν οι επισκέπτες και για το Green Zero Hotel “Reloaded”, το πρώτο modular οικολογικό bungalow.
Οι εκθέτες στην Philoxenia ήταν 400 (άμεσοι και έμμεσοι) από 18 χώρες, ενώ στην Hotelia ανήλθαν σε 200 (άμεσοι και έμμεσοι). Έντονη ήταν η ξένη παρουσία σε αμφότερες τις διοργανώσεις, με άμεσες συμμετοχές από χώρες όπως η Τουρκία –για πρώτη φορά ήρθε αυτόνομα η Σμύρνη και ο δήμος Σαρκόι – η Κύπρος, η Αίγυπτος, η Αυστρία, η Ρωσία, η Αλβανία, η Βουλγαρία, η Σερβία, η Πολωνία, το Λουξεμβούργο, η Τσεχία, η Σλοβακία, το Περού, οι Φιλιππίνες και η Ινδονησία. Επίσης στο τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» βρέθηκαν περίπου 180 ξένοι μεμονωμένοι hosted buyers, ενώ άλλοι 125 συμμετείχαν ως ομαδική αποστολή από Βουλγαρία, Αλβανία και ΠΓΔΜ.
Οι εκθέσεις πραγματοποιήθηκαν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), του ΕΟΤ και των μεγάλων φορέων του τουρισμού (ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, ΠΟΞ και ΞΕΕ), ενώ «πέταξαν» και φέτος με την Qatar Airways, επίσημο αερομεταφορέα.
Χορηγοί των γευμάτων των hosted buyers ήταν το Grand Hotel Palace και το Philoxenia Thessbrunch, στο οποίο συμμετείχαν το ξενοδοχείο Hyatt και το Porto Palace, ενώ χορηγός των μετακινήσεων των εμπορικών επισκεπτών ήταν η Zorpidis Travel Services. Σημειώνεται ότι το Philoxenia Thessbrunch πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Food Festival.
Η ΔΕΘ-Helexpo θα έχει την επόμενη «συνάντησή» της με τον τουρισμό στην Greek Travel Show, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από τις 4 έως τις 6 Μαΐου του 2018, ενώ ανανεώνει το «ραντεβού» της με τις Philoxenia και Hotelia για το Νοέμβριο του επόμενου έτους.