Τα στοιχεία της έκθεσης European Consumer Payment Report 2017 έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτό που ζει το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας που δεν είναι άλλο από την έλλειψη ρευστότητας και την αγωνία κάλυψης των βασικών αναγκών
Δύο στους τρεις Έλληνες καταναλωτές καθυστέρησαν τους δώδεκα τελευταίους μήνες να πληρώσουν εγκαίρως κάποια από τις υποχρεώσεις τους, με την κύρια αιτία για τη συντριπτική πλειονότητα αυτών, το 70%, να είναι η έλλειψη χρημάτων. Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό που συναντάται μεταξύ 24 ευρωπαϊκών χωρών, σύμφωνα με τη σχετική έκθεση για τις καθυστερήσεις πληρωμών από φυσικά πρόσωπα, από καταναλωτές, που διενήργησε φέτος η Intrum. Τα στοιχεία της έκθεσης European Consumer Payment Report 2017 έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτό που ζει το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας που δεν είναι άλλο από την έλλειψη ρευστότητας και την αγωνία κάλυψης των βασικών αναγκών. Στην Ευρώπη το ποσοστό όσων δεν έχουν πληρώσει εγκαίρως έναν ή και περισσότερους λογαριασμούς το τελευταίο 12μηνο ανέρχεται σε 46% με κυριότερη αιτία όμως (48%) την αμέλεια! Η πίεση για την αγορά αγαθών, παρά το γεγονός ότι δεν μπορούν να τα πληρώσουν, είναι πιο μεγάλη για τους γονείς, ζήτημα το οποίο προτάσσει στη φετινή έκθεση η εταιρεία. Τέτοια πίεση από την κοινωνία δηλώνει ότι δέχεται το 50% των γονέων στην Ελλάδα όταν ο ευρωπαϊκός μ.ο. είναι 33%.