Στην έννοια της εμπιστοσύνης βασίζεται η digital καμπάνια της ZeniΘ, του 1ο παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, εμπνευσμένη από τις σχέσεις εμπιστοσύνης που η εταιρεία χτίζει εδώ και 18 χρόνια με τους πελάτες της.
Η έννοια της εμπιστοσύνης αποτελεί βασική αξία της εταιρείας και κεντρικό πυλώνα της επικοινωνίας της. Σ’ αυτή την έννοια στηρίχθηκαν και οι ιστορίες εμπιστοσύνης τριών αναγνωρισμένων προσωπικοτήτων. Τρεις διακεκριμένοι Έλληνες μιλούν σε videos που φιλοξενούνται στα social media στο YouTube και το website της εταιρείας για το πώς η εμπιστοσύνη που έδειξαν σε κάποιον κατά τη διάρκεια της πορείας τους τους οδήγησε σε κορυφαίες στιγμές επιτυχίας. Γιατί η εμπιστοσύνη πάντα επιβραβεύεται!
Στις Ιστορίες Εμπιστοσύνης, ο Παραολυμπιονίκης κολύμβησης Αντώνης Τσαπατάκης, ο ηθοποιός Δημήτρης Μακαλιάς και ο σεφ-παρουσιαστής Βασίλης Καλλίδης μιλούν για τον ρόλο που έπαιξε η εμπιστοσύνη στη ζωή τους, περιγράφοντας μια προσωπική τους ιστορία και το πώς αυτή τους βοήθησε να φτάσουν στην κορυφή.
Ο κ. Mάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε: «Η εμπιστοσύνη θέλει χρόνο για να επιτευχθεί, θέλει να την καλλιεργείς συνέχεια, αλλά μετά κρατάει για μια ζωή. Όπως ακριβώς και οι σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης που χτίσαμε με τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες μας εδώ και 18 χρόνια».
Η ZeniΘ αναζητά καθημερινά αφορμές για να διατηρεί ενεργή τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Στο πλαίσιο αυτό, επιβραβεύει με δώρα τους followers της σελίδας της στο Facebook σε μια σειρά διαγωνισμών με αφορμή τις τρεις ιστορίες! Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό αρκεί να επισκεφτεί κάποιος την επίσημη σελίδα της εταιρείας στο Facebook, και να κάνει mention έναν φίλο ή φίλη του που εμπιστεύθηκε και τον βοήθησε σε μια σημαντική στιγμή της ζωής του!
Σχετικά με την ΖeniΘ
Η ΖeniΘ, η εξέλιξη της εταιρείας ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών, είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων και η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει την υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Από το 2000 δραστηριοποιείται με επιτυχία στην αγορά του φυσικού αέριου και το 2017 πραγματοποίησε την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.
Στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας συμμετέχει η Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) και ο ιταλικός κολοσσός ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατέχουν το 51% και 49% της ΖeniΘ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος.
Στo site της εταιρείας www.zenith.gr, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τα προγράμματα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις προσφορές της εταιρείας. Η ZeniΘ διαθέτει 7 καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνική εξυπηρέτηση (18321) και είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Linkedin, Instagram και Twitter), διασφαλίζοντας την άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.