LIFESTYLE

Τα κορίτσια με τα ΤΙPS των 20.000 ευρώ

Πτυχία και περγαμηνές, ξένες γλώσσες και ελκυστική εξωτερική εμφάνιση είναι τα απαραίτητα στοιχεία του σωστού «Nammos Girl», που θα ταΐσει ακόμα και σταφύλια στο στόμα τους Dsquared2 αν χρειαστεί. Με ατελείωτες εργατοώρες κάτω από τον ήλιο και πάνω στην καυτή άμμο και απέναντι σε κάποιους από τους πιο απαιτητικούς πελάτες ίσως στον πλανήτη, τα κορίτσια της παραλίας θεωρούνται το βαρύ πυροβολικό του «Nammos». Είναι η λεγόμενη «front line», οι πρώτες που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες και από τις οποίες εξαρτάται σε μεγάλο ποσοστό ο ημερήσιος τζίρος της επιχείρησης. Αν μείνουν ευχαριστημένοι από το σέρβις, το χαμόγελο και την προθυμία των κοριτσιών που τους εξυπηρετούν, τότε θα ζητήσουν τραπέζι και στο εστιατόριο για να συνεχίσουν τη διασκέδασή τους. Θα ανοίξουν σαμπάνιες, θα κάνουν «καταστροφές» και στο τέλος θα φύγουν με την υπόσχεση να ξανάρθουν. Ομως το να γίνεις ένα «Nammos Girl» δεν είναι εύκολη υπόθεση. Οι υποψήφιες, όπως άλλωστε και όλοι όσοι θέλουν να εργαστούν στην επιχείρηση, περνούν πρώτα από κάστινγκ τα οποία πραγματοποιούνται σε κεντρικά ξενοδοχεία των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, όπως το «Caravel» και το «Makedonia Palace». Ο αιγυπτιακής καταγωγής συνιδιοκτήτης του «Nammos», Σάμι Ιμπραήμ, καλείται να διαλέξει προσωπικό μέσα από τα 3.000 βιογραφικά που αποστέλλονται κάθε χρόνο από νέες και νέους που, γοητευμένοι από τον μύθο ενός εκ των κορυφαίων beach bars σε ολόκληρο τον κόσμο, θέλουν να ζήσουν ένα καλοκαίρι στον πλανήτη του «Nammos», όπου η σαμπάνια ρέει σαν νερό και η υπερβολή αποτελεί καθημερινή κανονικότητα.  Πιθανότητες να ενταχθούν στο δυναμικό της επιχείρησης έχουν οι πιο έξυπνοι, οι πιο μορφωμένοι, αυτοί που γνωρίζουν τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες, ενώ είναι απαραίτητη προϋπόθεση να είναι και εμφανίσιμοι. Ναι, η εξωτερική εμφάνιση παίζει ρόλο πάνω στη χρυσοφόρα άμμο της Ψαρούς, αποτελεί το διαβατήριο για μια προσοδοφόρα σεζόν και ταυτόχρονα μια μοναδική εμπειρία για όσους τελικά επιλεγούν.

protothema.gr

Previous ArticleNext Article