ΑΓΡΟΤΗΣ.NEWS, Εκδηλώσεις, ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ

Οι εκθέσεις της o.mind creatives κέρδισαν τα εύσημα της αγοράς

Η ικανοποίηση των εκθετών, η μεγάλη προσέλευση στοχευμένου εκθεσιακού κοινού και οι ενδιαφέρουσες παράλληλες εκδηλώσεις είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την τριπλή διοργάνωση της o.mind creatives που περιέλαβε και συνένωσε τρεις δυναμικές αγορές κάτω από τη στέγη του Metropolitan Expo το τριήμερο 10 – 11 – 12 Νοεμβρίου 2018. Πρόκειται για την 6η έκθεση για την αγορά κρέατος και τη μαζική εστίαση MEAT & GRILL DAYS, την 5η έκθεση Γαλακτοκομίας και Τυροκομίας DAIRY EXPO καθώς και τη FROZEN FOOD, που ήταν αφιερωμένη στη βιομηχανική ψύξη, στα food logistics και στα κατεψυγμένα προϊόντα.

Και οι τρεις εκθέσεις απέσπασαν τα θετικότερα σχόλια εκθετών και επισκεπτών τόσο για την οργάνωσή τους όσο και για την επισκεψιμότητα. Η διοργανώτρια εταιρεία o.mind creatives κατάφερε για άλλη μια χρονιά να δημιουργήσει ένα μοναδικό, τριπλό εκθεσιακό γεγονός δίνοντας την ευκαιρία ανάδειξης στους κλάδους κρέατος και αλλαντοποιίας, μαζικής εστίασης, τυροκομίας και γαλακτοκομίας, βιομηχανικής ψύξης και food logistics.

Με 220 εκθέτες, με 14.000 επισκέπτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό και με 500 εμπορικές συναντήσεις B2B η διοργάνωση εδραίωσε την παρουσία της στο χώρο των κλαδικών εκθέσεων και κατάφερε για ακόμη μια χρονιά να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για την επίτευξη επιτυχημένων εμπορικών επαφών και επιχειρηματικών συναντήσεων.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το ότι οι εταιρείες που συμμετείχαν πραγματοποίησαν εποικοδομητικές συνεργασίες και εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για το γεγονός ότι ο κόσμος που επισκέφτηκε την έκθεση ήταν γνώστης του χώρου. Το σύνολο των εκθετών δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένο από την άρτια διοργάνωση και τις επαφές που πραγματοποίησε.

Περιφέρειες & διεθνείς συμμετοχές

Έντονη και δυναμική παρουσία στην έκθεση είχαν και οι Ελληνικές Περιφέρειες, μέσω των οποίων ανερχόμενοι παραγωγοί είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο μεγάλο, κλαδικό, εκθεσιακό γεγονός και να παρουσιάσουν τις νέες προτάσεις τους σε ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό.

Διεθνείς συμμετοχές από Ευρωπαϊκές και Βαλκανικές χώρες έδωσαν και φέτος το δυναμικό «παρών» αποδεικνύοντας στην πράξη το ενδιαφέρον του κόσμου για τις διεθνείς εκθέσεις, που πραγματοποιεί κάθε χρόνο η o.mind creatives, ενδιαφέρον που ξεπερνά τα σύνορα της χώρας μας.

Μεγάλο το ενδιαφέρον και για τις παράλληλες εκδηλώσεις

Τα θετικότερα σχόλια του εκθεσιακού κοινού απέσπασαν για ακόμη μια χρονιά οι πολλές και ενδιαφέρουσες παράλληλες εκδηλώσεις.

Συνέδρια, ημερίδες, παρουσιάσεις, διαγωνισμοί και βέβαια η καθιερωμένη πλέον Οργανοληπτική Αξιολόγηση Ελληνικών προϊόντων με βάση το κρέας καθώς και η Αξιολόγηση τυροκομικών προϊόντων κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Και οι εκδηλώσεις της Frozen Food, που στόχο είχε να φέρει κοντά τον κόσμο της πρωτογενούς παραγωγής στους τομείς κρέατος, τυροκομίας και κατεψυγμένων τροφίμων, με αυτόν της παροχής υπηρεσιών logistics, ανέδειξαν τις προοπτικές συνεργασίας των αγορών και απέσπασαν θετικά σχόλια.  Περισσότερα για τα συμπεράσματα των εκδηλώσεων θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε στα επόμενα τεύχη των περιοδικών της o.mind Creatives, Meat Place, Grill Magazine, Dairy News και Supply Chain & Logistics magazine.

Η διοργανώτρια εταιρεία o.mind creatives ευχαριστεί θερμά όλους τους εκθέτες για την παρουσία τους και τη δυναμική συμμετοχή τους, τους χιλιάδες επισκέπτες, που προσήλθαν από όλα τα μέρη της Ελλάδος αλλά και από το εξωτερικό, για το ενδιαφέρον τους, τους χορηγούς για την υποστήριξη τους και όλους τους φορείς που για ακόμη μια χρονιά ήταν στο πλευρό της.

Η 7η διοργάνωση είναι προγραμματισμένη για το φθινόπωρο του 2020.

Previous ArticleNext Article