18 μήνες μετά την πανδημία τίποτα δεν έχει μείνει ανεπηρέαστο. Δείτε την ταινία για την καμπάνια Google #SearchOn. Η νέα καμπάνια της Google #SearchOn αναδεικνύει τις προσδοκίες και φόβους των ανθρώπων, 18 μήνες μετά την εμφάνιση της πανδημίας του κορωνοϊού. Μέσα από τα μάτια του τεχνολογικού κολοσσού η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης, Google Search, αποτυπώνει τα ερωτηματικά, την αγωνία και την ελπίδα των ανθρώπων για τη μετά COVID εποχή και την περιβόητη επιστροφή στην κανονικότητα.
Με μουσικό πλαίσιο κατά παραγγελία από τον ταλαντούχο Βρετανό μουσικό JamieXX, ξεδιπλώνονται μια σειρά από Google αναζητήσεις σε ένα ακόμη καλοκαίρι διαφορετικό από τα άλλα. Προσωπικές ερωτήσεις, αναμνήσεις, επιθυμίεςκαι φιλίες μπλέκονται με ξεκάθαρη επίκληση στο συναίσθημα αλλά και την αλήθεια της συγκυρίας. 18 μήνες μετά τίποτα δεν έχει μείνει ανεπηρέαστο.
Ανθρωποκεντρική προσέγγιση σε μια ταινία η οποία εσωκλείει την περίεργη συγκυρία της πανδημίας. Μια πανδημία που αφήνει να εννοηθεί πως βρισκόμαστε στην εκπνοή της και μπορούμε να σκεφτούμε τη ζωή μας την επόμενη μέρα.