Τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping (διαδικτυακές αγορές) ερεύνησε το Skroutz, παρουσιάζοντας τα προϊόντα που προτίμησαν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές μέσω του Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που διέθεσαν ανά κατηγορία.
Η έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν για τους τελευταίους 3 μήνες (για το διάστημα 28 Δεκεμβρίου 2021 έως 28 Μαρτίου 2022) σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα. Η ανάλυση καταδεικνύει τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών του Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που πλήρωσαν ανά κατηγορία ώστε να αποκτήσουν το αγαπημένο τους προϊόν. Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες που ξεχώρισαν είναι τα ακόλουθα:
• Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα& Αξεσουάρ» με τον καταναλωτή να αναζητεί και να αγοράζει κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ ανά σειρά προτεραιότητας.
• Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ» με τους καταναλωτές να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 265 ευρώ για αγορά κινητών τηλεφώνων.
• Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να επενδύουν και αυτό το διάστημα σε ηλεκτρονικά είδη με την αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών να σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 600 ευρώ για την αγορά laptop και σχεδόν 500 ευρώ για κάρτες γραφικών αντίστοιχα.
Ειδική μνεία γίνεται στις δημοφιλείς κατηγορίες «Είδη σπιτιού/ έπιπλα», με την αγορά καναπέδων να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία και τους καταναλωτές να ξοδεύουν κατά μέσο όρο περί τα 300 ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ