Ένα ενδιαφέρον σεμινάριο με θέμα « Έτοιμοι για το Δίκαιο του Καταναλωτή», που πραγματοποιείται από την Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας θα λάβει χώρα τις εξής ημερομηνίες και ώρα:
Δευτέρα 29/10/2018 : 16:30 – 20:30
Τετάρτη 31/10/2018 : 16:30 – 20:30
Δευτέρα 05/11/2018 : 16:30 – 20:30
Στο χώρο του Εργατικού Κέντρου Βόλου ( Μακρυνίτσης 38 ).
Η συμμετοχή στο σεμινάριο κατάρτισης είναι δωρεάν και στο πέρας της παρακολούθησης θα χορηγηθεί σχετική πιστοποίηση που θα μπορεί να αναρτηθεί στις επιχειρήσεις.
Όσοι επιθυμούν μπορούν να δηλώσουν ηλεκτρονικά την συμμετοχή τους στέλνοντας στο email του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου (info@esv.gr) τα προσωπικά στοιχεία και στοιχεία επικοινωνίας.
Το ίδιο σεμινάριο θα διεξαχθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο Δίκαιο του καταναλωτή, στο πλαίσιο του προγράμματος Consumer Law Ready .
Το Πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και διευθύνεται σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Την υλοποίηση αυτού του εκπαιδευτικού προγράμματος έχει αναλάβει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Καταναλωτών (BEUC), σε κοινοπραξία με το Eurochambres (Εμπορικό Επιμελητήριο στην πόλη των Βρυξελλών, Βέλγιο) και την Ευρωπαϊκή Ένωση Βιοτεχνών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (UEAPME) και σε εθνικό επίπεδο υλοποιείται από την ΙΝΕΜΥ/ΕΣΕΕ το ΚΕΠΚΑ και την ΕΚΠΟΙΖΩ, οι οποίες έχουν συμβάλλει σημαντικά, στη μεγιστοποίηση της επιρροής προς το επιχειρηματικό κοινό.
Το Consumer Law Ready είναι ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης από ειδικούς για άτομα που ασχολούνται με μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπως εσείς! Θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε το εκάστοτε τρέχον ευρωπαϊκό δίκαιο του καταναλωτή, αλλά και να συμμορφωθείτε με αυτό. Μέσω της εκπαίδευσης θα εξοικειωθείτε με τις βασικές πτυχές του δικαίου του καταναλωτή. Έτσι, θα βελτιώσετε τις υπηρεσίες που παρέχετε στους πελάτες σας και θα ενισχύσετε την εμπιστοσύνη τους προς την επιχείρησή σας.
Το πρόγραμμα αποτελείται από εκπαιδευτικές συνεδρίες που συγκροτούνται σε 5 ενότητες:
- Απαιτήσεις προ-συμβατικής πληροφόρησης
2. Δικαίωμα υπαναχώρησης
3. Δικαιώματα των καταναλωτών κι εγγυήσεις σε περίπτωση μη συμμορφούμενων προϊόντων
4. Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές
5. Εναλλακτική επίλυση διαφορών