Ολοκληρώθηκε στο Βόλο η πρώτη Ολοήμερη Εκπαιδευτική Ημερίδα “Thessaly Loading Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις” για το ψηφιακό μάρκετινγκ με τη συμμετοχή και του TripAdvisor
Ολοήμερη εκπαιδευτική ημερίδα διοργάνωσε στο Βόλο η Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία, αποκλειστικά για τους επαγγελματίες τουρισμού της περιοχής, με τη συμμετοχή περισσότερων από 120 τοπικών τουριστικών επιχειρηματιών και φορέων. Σημαντικοί εισηγητές της ελληνικής και διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας αποκάλυψαν στους επαγγελματίες του τουρισμού, επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές στην αξιοποίηση της δυναμικής των social media και του ψηφιακού marketing πωλήσεων για την προσέλκυση πελατών και την αποτελεσματικότερη προώθηση των επιχειρήσεών τους.
Η ημερίδα “Thessaly Loading Digital Marketing για τουριστικές επιχειρήσεις” εντάσσεται στο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, του ΣΕΤΕ και την Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας. Πρόκειται για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων ανάδειξης της Θεσσαλίας ως τουριστικό προορισμό και την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας της περιοχής.
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνος Αγοραστός παραβρέθηκε στην ημερίδα απευθύνοντας χαιρετισμό στον οποίο δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η σημερινή Ημερίδα για τους επαγγελματίες του κλάδου, έχει μεγάλη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή. Η Σύμπραξη για τη Θεσσαλία είναι μια πρωτοβουλία την οποία συνεχίζουμε, ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα με το οποίο αποκτάμε ένα σοβαρό, αξιόπιστο, υλοποιήσιμο, εφαρμόσιμο, και αποτελεσματικό εργαλείο για τους επιχειρηματίες του τουρισμού και για όλη τη Θεσσαλία».
Εκ μέρους του Δήμου Βόλου παραβρέθηκε ο αντιδήμαρχος κ. Ζαρκάδας – Βεργής ο οποίος επίσης χαιρέτησε την Ημερίδα: «Στόχος μας είναι να επιτύχουμε τουρισμό 12 μήνες το χρόνο. Το δίπτυχο Βόλος – Πήλιο, είναι το δικό μας brand name».
Η κ. Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Marketing Greece, δήλωσε: «Η Σύμπραξη για τη Θεσσαλία, Marketing Greece του ΣΕΤΕ, της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Περιφέρειας Θεσσαλίας, αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα μπορεί να παράξει ουσιαστικά και χειροπιαστά αποτελέσματα προς όφελος της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας. Η Θεσσαλία αναδεικνύεται, μέσα από μία πολυεπίπεδη καμπάνια, σε συνέχεια στρατηγικού πλάνου marketing και σχεδιασμού ανταγωνιστικής ταυτότητας. Επιπλέον, οι τοπικοί επιχειρηματίες έχουν τη δυνατότητα να εξελίξουν τις δεξιότητές τους σχετικά με το digital marketing στην εκπαιδευτική ημερίδα που πραγματοποιήσαμε με μεγάλη ανταπόκριση. Ο τουρισμός είναι κλάδος της οικονομίας που εμπλέκει όλη την κοινωνία και ως τέτοιος απαιτεί συνέργειες και συνεργασίες. Είμαστε βέβαιοι ότι αυτός είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουμε».
Η κ. Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Μέσα από την Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία, ως Coca-Cola Τρία Έψιλον, έχουμε στόχο και κοινό σκοπό να προβάλλουμε τη Θεσσαλία ως τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό και να υποστηρίξουμε τους επαγγελματίες του κλάδου. Θα συνεχίσουμε όλοι μαζί με τις δράσεις μας να δίνουμε ώθηση στην τοπική οικονομία, για τις επιχειρήσεις, την απασχόληση και την κοινωνία».
Για πρώτη φορά οι επιχειρηματίες του τουρισμού από όλη τη Θεσσαλία είχαν την ευκαιρία να αντλήσουν ιδέες και γνώσεις από τη διεθνή πρακτική πάνω σε θεματικές όπως η ανάπτυξη της στοχευμένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το Performance Marketing, η αξιοποίηση των δεδομένων (data) και η τμηματοποίηση του κοινού. Ομιλητές της Ημερίδας ήταν η κα. Γ. Ζούνη, (Διδάκτωρ Τουριστικού Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η κα. Α. Rufo (CEE Display Sales TripAdvisor) η οποία μίλησε για τη χρησιμότητα του Tripadvisor ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων και μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, ο κ. Κ. Καμπάκης (Performance Marketing Director της Forest View) και ο κ. Κ. Φρόνιμος, (CEO, GlobalMedia).
Η Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία έχει ως κεντρική ιδέα το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την περαιτέρω αξιοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος τουριστικής προβολής και marketing για την περιοχή της Θεσσαλίας. Στο πλαίσιο αυτό, η Σύμπραξη Τουρισμού παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία, την τεχνογνωσία και τα εφόδια στην περιφερειακή και τοπική κοινωνία του τουρισμού.
Ενημερωθείτε για όλες τις Δράσεις που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού στην ιστοσελίδα thessaly-tourism-sympraxi.gr.
Σχετικά με την Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία
H MARKETING GREECE του ΣΕΤΕ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον ένωσαν τις δυνάμεις τους σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στα πλαίσια της Σύμπραξης, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δράσεων με πλήρη τεχνική υποστήριξη και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών για την ανάπτυξη του Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας.
Σχετικά με την MarketingGreece/ΣΕΤΕ
Το 2013 ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ως σύγχρονος Κοινωνικός Εταίρος, ίδρυσε με συμμέτοχους το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), την MARKETING GREECE, Ανώνυμη Εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η MarketingGreece στοχεύει, μέσω ενός πλάνου πολυεπίπεδης επικοινωνιακής στρατηγικής, να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και ελκυστικότερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.
Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.marketinggreece.com/
Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite καθώς και το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, καθώς και αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E