Με μεγάλη αύξηση των ξένων επισκεπτών, εκθεσιακές συμμετοχές από 22 χώρες και με την παρουσία όλης της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας, πραγματοποιούνται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από τις 9-11 Νοεμβρίου η 34η διεθνής έκθεση τουρισμού Philoxenia και η διεθνής έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia.
Το πιο σημαντικό εκθεσιακό τουριστικό γεγονός της χρονιάς θα έχει επισκέπτες από 47 χώρες (αριθμός-ρεκόρ για τις δύο εκθέσεις).
Στους εκθέτες της Philoxenia και της Hotelia περιλαμβάνονται ο ΕΟΤ, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής μαζί με τουριστικές start-ups, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις δόμησης, τεχνολογίας, επίπλων, κατασκευών, εξοπλισμού και ανακαίνισης, που απευθύνονται στον κλάδο του τουρισμού από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, οι σημαντικότεροι θεσμικοί φορείς ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, HAPCO, ΠΟΞ κα.
Τιμώμενες Περιοχές της φετινής Philoxenia είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Λέσβος.
Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται από το πιο άρτια οργανωμένο hosted buyers πρόγραμμα τουριστικής έκθεσης στην Ελλάδα με πάνω από 110 προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες και 3.500 προκαθορισμένα ραντεβού μόνο με τους εκθέτες της Philoxenia, ενώ επιπλέον 60 hosted buyers έρχονται στην Hotelia για να πραγματοποιήσουν ακόμη 600 ραντεβού.
Στο πρόγραμμα των παράλληλων εκδηλώσεων της Philoxenia περιλαμβάνεται το διεθνές συνέδριο της έκθεσης, που αποτελεί μία συνδιοργάνωση της ΔΕΘ-HELEXPO και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και έχει φέτος ως θέμα: «Tουρισμός 55+: Moxλός ανάπτυξης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».
Στην Hotelia η ενότητα All About Café είναι αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ και περιλαμβάνει Workshops, το The Cup Tasting Spot με γευσιγνωσία ειδών καφέ από διάφορες χώρες και το Art Throwdown Competition, που είναι μια επίδειξη της τέχνης του Latte, μέσα από ένα φιλικό διαγωνισμό δεξιοτεχνίας. Η ενότητα All About Gastronomy αποτελεί την «νόστιμη» γωνιά της έκθεσης με προβολή των πιο σύγχρονων λύσεων εστίασης μέσα από ποιοτικά ελληνικά προϊόντα. Το DPOINT SPACES είναι μία καινοτόμα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων, που περιλαμβάνει φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping, που είναι μία νέα τάση στον τουρισμό, η οποία φέρνει την πολυτέλεια στην ύπαιθρο.
Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται και από πολλές ακόμη εκδηλώσεις και ημερίδες, τις οποίες διοργανώνουν Περιφέρειες, Δήμοι, φορείς και επιχειρήσεις.
Η Philoxenia και η Hotelia είναι υπό την αιγίδα του ΕΟΤ.
Χορηγός των μετακινήσεων των hosted buyers της Philoxenia είναι ο όμιλος Ζορπίδη, ενώ Χορηγός του αφιερώματος All About Café η ΜΕΒΓΑΛ.
Χορηγός Φιλοξενίας για το συνέδριο της Philoxenia είναι η Fraport και Χορηγός Αερομεταφορών η Ellinair.