ΕΚΘΕΣΕΙΣ, Τουρισμός

Αύξηση 16% στην επισκεψιμότητα των εκθέσεων Philoxenia & Hotelia

Με αυξημένη επισκεψιμότητα κατά 16% και ιδιαίτερα ενισχυμένο το ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού, αφού ο συνολικός αριθμός των εμπορικών επισκεπτών αυξήθηκε κατά 36% σε σχέση με πέρυσι, ολοκληρώθηκε το σημαντικότερο τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» της χώρας, Philoxenia-Hotelia, που πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 11 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Ο αριθμός των Ελλήνων εμπορικών επισκεπτών ήταν φέτος ενισχυμένος κατά 38% και των ξένων κατά 21%.

Οι δύο εκθέσεις βρέθηκαν στο επίκεντρο του τουριστικού-ξενοδοχειακού κλάδου, φιλοξενώντας 615 εκθέτες από 22 χώρες και επισκέπτες από 47 χώρες, ενώ έγιναν το εφαλτήριο για νέες συνεργασίες και εμπορικές συμφωνίες, μέσα από τα περίπου 4.000 επιχειρηματικά «ραντεβού» που πραγματοποιήθηκαν μεταξύ των εκθετών και 200 ξένων hosted buyers.

Η Philoxenia, με ενισχυμένο τον διεθνή της χαρακτήρα αυτή τη φορά, αποτέλεσε και φέτος «βαρόμετρο» για την ερχόμενη σεζόν. Ανέδειξε δε μέσω του Διεθνούς της Συνεδρίου ένα σημαντικό θέμα, που μπορεί να γίνει καταλύτης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αυτό του τουρισμού για ταξιδιώτες άνω των 55 ετών. Το Διεθνές Συνέδριο, που συνδιοργανώθηκε από τη ΔΕΘ-Helexpo και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων και πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της European Federation of Tourist Guide Associations (FEG) και του European Network for Accessible Tourism (ΕΝΑΤ), προσέλκυσε μεγάλο ενδιαφέρον, με την αίθουσα του Συνεδριακού Κέντρου «Νικόλαος Γερμανός» να είναι κατάμεστη σε όλες του τις συνεδρίες.

Σημαντική ήταν η προσέλευση επισκεπτών και μεγάλη η συμμετοχή εκθετών και στις θεματικές ενότητες της Hotelia «All About Cafe» (The Workshops και The CupTasting Spot) και «All About Gastronomy», ενώ τις καλύτερες εντυπώσεις άφησε ο Latte Art Throwdown Competition, όπου καταξιωμένοι barrista έκαναν επίδειξη δεξιοτεχνίας. Την πρώτη θέση στον διαγωνισμό κατέκτησε ο Κωνσταντίνος Κατσάνος και τη δεύτερη ο Εμμανουήλ Σαχταρίδης. Η ενότητα «All About Cafe» αποτελεί πλέον θεσμό και μια γιορτή με επίκεντρο τον καφέ, στην οποία πολλοί εκθέτες συμμετέχουν κάθε χρόνο.

Επίσης, η καθιερωμένη πλέον καινότομα εκδήλωση αρχιτεκτονικής και διακόσμησης ξενοδοχείων DPOINT SPACES, που περιελάμβανε φέτος το Easy Hospitality Project και το Glamping Concept, μια νέα τάση στον τουρισμό, έγινε πόλος έλξης στη Hotelia.

Χορηγοί του προγράμματος των Hosted Buyers ήταν η Ζορπίδης (Χορηγός των Μετακινήσεων), η Prima Holidays, το Grand Hotel Palace, το Hyatt, το Capsis Hotel και το Plaisir. Χορηγός του αφιερώματος All About Café ήταν η ΜΕΒΓΑΛ.

Χορηγός Φιλοξενίας του συνεδρίου της Philoxenia ήταν η FRAPORT GREECE, Χορηγός Αερομεταφορών η ΕLLINAIR, Χορηγός των Coffee Break η Catering Samiotakis, Χορηγός Μετακινήσεων η Taxi Mercedes Club και Mέγας Χορηγός Επικοινωνίας το ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM.

Previous ArticleNext Article