Ειδήσεις, Μαγνησία

Μαθήτρια στην Αγριά Βόλου διάβαζε στο πεζοδρόμιο επειδή δεν είχε ρεύμα στο σπίτι της

Σε συνθήκες ακραίας φτώχειας επιβιώνει μια οικογένεια στην Αγριά, με τη μεγαλύτερη κόρη, που είναι μαθήτρια Λυκείου, να διαβάζει στο πεζοδρόμιο, υπό το φως του δημοτικού στύλου, καθώς το ρεύμα στο σπίτι είναι κομμένο. Άνεργοι και οι δύο γονείς δεν μπορούν να προσφέρουν στα τρία ανήλικα κορίτσια τους ούτε τα αναγκαία.
Καταγγελία στις κοινωνικές υπηρεσίες έγινε από τον πρώην δημοτικό σύμβουλο κ. Χαρ. Ζάχο, που σοκαρίστηκε από την εικόνα του κοριτσιού, που διάβαζε στο πεζοδρόμιο.
Τα παιδιά σύμφωνα με το αποκλειστικό δημοσίευμα της «Θεσσαλίας» μεγαλώνουν σε συνθήκες φτώχειας και αυτό επηρεάζει την εκπαίδευσή τους.
Οι γείτονες τακτικά προσφέρουν είδη, όπως επίσης βοηθούν με παπούτσια και πανωφόρια, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις προσφέρουν και δάνεια έκτακτης ανάγκης σε μετρητά για να ζήσει η οικογένεια.

Η μητέρα έχει απευθυνθεί και στην Εκκλησία όπως επιβεβαίωσε το ρεπορτάζ, αλλά δεν παρουσιάζει σταθερότητα για να παραλαμβάνει καθημερινά φαγητό από το Σπίτι Γαλήνης, όπου σιτίζονται 47 άτομα καθημερινά.
Η τοπική εκκλησία είναι γνώστης της κατάστασης, όπως και οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου, στις οποίες έχουν γίνει αναφορές.
Το σχολείο επίσης είναι ενημερωμένο για την κατάσταση των τριών ανήλικων κοριτσιών και θα μπορούσε να αποτελεί ένα δίχτυ ασφαλείας, ιδιαίτερα για τα παιδιά που βρίσκονται σε κατάσταση ένδειας.
Ο πατέρας τους λάμβανε επίδομα αναπηρίας, αλλά όπως έγινε γνωστό αυτό «κόπηκε» και στην οικογένεια δεν υπάρχει εισόδημα.
Στην Αγριά σύμφωνα με όσους επικοινώνησε η «Θ» είναι κοινό μυστικό η κατάσταση της οικογένειας, αλλά δεν υπάρχει επίσημη και θεσμική κοινωνική υποστηρικτική κινητικότητα και η οικογένεια ζει με την «ελεημοσύνη» των γειτόνων. Εκτός από τη μαθήτρια που φοιτεί στο Λύκειο, η οικογένεια έχει δύο ακόμα κοριτσάκια, ένα στο δημοτικό και ένα στο γυμνάσιο.

Συνδέθηκε το ρεύμα

Σήμερα το πρωϊ το ρεύμα επανασυνδέθηκε με χρήματα που συγκέντρωσαν οι γείτονες.

e-thessalia.gr

Previous ArticleNext Article