Τι θα γίνει με το Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης
Το γνωστό Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης το οποίο αφορά τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το Ιούνιο του 2016 έχει προκαλέσει μια πολύ μεγάλη λίστα αναμονής καθώς οι εισαγωγείς χιλιάδων εισαγόμενων μεταχειρισμένων έχουν αιτηθεί να υπολογιστεί το Τέλος Ταξινόμησης των οχημάτων τους με το παλαιό καθεστώς και αναμένουν την Ειδική Επιτροπή πότε θα συσταθεί για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Σύμφωνα με πληροφορίες όσα αυτοκίνητα μπορούν να υπαχθούν στο Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης δεν θα χρειάζεται να περιμένουν την Ειδική Επιτροπή να συνεδριάσει μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου καθώς όλα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τον Ιούνιο του 2016 θα εκτελωνίζονται με το παλαιό καθεστώς. Ωστόσο υπάρχει και μια άλλη πρόταση σύμφωνα με την οποία αν κάποιο εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα έχει 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τον Ιούνιο του 2016 τότε είναι πολύ πιθανό να μπαίνει το όχημα παρακαταθήκη καταβάλλοντας ο εισαγωγέας μέρος του Τέλους Ταξινόμησης μέχρι να οριστικοποιηθεί το τελικό ποσό των δασμών που αναλογεί στο συγκεκριμένο όχημα υπολογισμένο με το παλαιό σύστημα. Με αυτό τον τρόπο επίσης τα αυτοκίνητα που έχουν 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τον Ιούνιο του 2016 και οι εισαγωγείς του έχουν αιτηθεί να υπαχθούν στο Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης θα μπορούν να κυκλοφορήσουν κανονικά και να εκδώσουν πινακίδες κυκλοφορίας και όταν οριστικοποιηθεί το συνολικό ποσό του Τέλους Ταξινόμησης να εξοφληθεί τότε ή να επιστραφούν τα επιπλέον χρήματα που πιθανόν να έχει καταβάλλει ο εισαγωγέας του… Όποιος τρόπος και αν επιλεγεί τελικά θα αποσυμφορηθεί το σύστημα και οι εισαγωγείς μεταχειρισμένων δεν θα χρειάζεται να περάσουν μήνες για να παραλάβουν τα οχήματά τους εξαιτίας του υπερβολικού αριθμού των αιτήσεων που έχουν σωρευτεί στην Επιτροπή.